سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

میوه ی عشقمون

برشی از این روزها...با بچه ها!

1392/3/8 15:33
نویسنده : مریم و سعید
575 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی ساعت ها خبره به چشمهای زیبا و معصوم فندق می مونم

و گاهی مبهوت شبربن  زبونی های سروشم ...

وقتی فندق خوابش مباد و مبگه ..ماما بو وووه!!! هیچی جز تخت کوچولوش نمی بینم

و زندگی همین میشه !

وقتی سر حال هست و داد می زنه با اااااا با ااااا ...تو دلم میگم : ای دم بریده !! من زحمتتو میکشم

این همه و یعد وقت سز خوشی میگی بابا؟؟؟

وقتی می بوسمش دنیا مال منه !!1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثریا
5 تیر 92 18:22
سلام خاله مریم خوبید؟ من نی نی ام !!! سلام مریم جون خوبی؟ این وبلاگ نی نی مه دوست داشتی بهمون سر بزن ... بوس بوس
ثریا
5 تیر 92 18:37
راستی مریم جون من زیاد اینجا رو بلد نیستم از کجا باید مطلب درباره ی وبلاگ رو بنویسم اینجا؟ و اینکه عکساتو با چه سایتی آپ میکنی ؟ و چه جوری اندازه ی تصیرتو کوچک نشون میده ؟ یعنی من از هر سایتی اپ میکنم بزرگ نشون میده که وقتی میزاری تو وبلاگ بی ریخت میشه مثل عکس سونوی نینیم ت وبلاگ خودم
مامان مانی
10 تیر 92 16:18
سلام عزیزم ماشا... به پسرای گللت و خدا حفظشون کنه درکت میکنم چون مانی هم همش میگه بابا مگه کارش گیر من باشه بگه مامان ما که رمز نداشتیم