سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

میوه ی عشقمون

رمز گشایی گردید...

1392/5/8 16:37
نویسنده : مریم و سعید
544 بازدید
اشتراک گذاری

اسکوتر و نوشابه انرژی زا:

سروش داره اسکوتر بازی میکنه سینا یا حسرت نگاهش میکنه

سرو یه لیوان سن ایچ سر میکشه و با یه حالت کش دار میگه :

دادش تازه اینم نوشابه انرژی راستا ...بزرگ بشی میفهمی معنی این چیزا رو

من در حال کار از آشپزخونه ذوق هر دو رو دارم ...

 

سقوط آراد ماهرانه :

سینا روی مبل نشسته

سروش میره جلوش و میگه داداش با یه سقوط آزاد ماهرانه بپر بغلم ....

 

موهای سینا :

سروش گرسنه است همش میگه غذا میخوام

یه کم طول میکشه . میگه

مامان موهای سینا مثل پشمکه !!! منم کلی گرسنه ام

کله ی بچه بیچاره رو گاز میزنه

اونم کلی گریه میکنه !!!

 

واکسن سروش:

میریم واسه واکسن شش سالگلی

مثل یه آقای تمام عیار واکسن رو تزریق میکنی و میای بیرون...

 

 

همسرت چه جوری باشه :

ازت می پرسم دوستداری همسر آیندت چه جوری باشه ؟

میگی

مهربون ...خوشگل ..بچه های خوبی هم داشته باشم

مثل شما باشه !!!

 

 

آشنا یی های عاشقانه :

میگی مامان:

این زندگی ها یکه با آشنا یی های عاشقانه شروع میشه خوبن؟؟

می مونم چی جواب بدم

میگم خوب....بستگی داره گلم ...

میگه مامان من دوست دارم عاشقانه زندگی کنم

میگم

الهی آمین....و البنه عاقلانه !

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عطرین
15 مرداد 92 13:00
رمز گشایی میگردد جالب خیلی جالب