سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

میوه ی عشقمون

نی نی نوشت ...آخرین ویزیت !

1391/7/5 22:31
نویسنده : مریم و سعید
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی مامانی؟؟

عزیزم امشب آخرین چکاپ شما قبل باز  شدن ه چشمهات به این دنیا بود

دکتر گفت همه چیز در ظاهر خوبه خدا رو شکر عزیزم

و شما هفته آینده به دنیا میای و چشمم صورت زبیا و معصومت رو می بینه

فرشته ی آسمونی من نمی دونی چقدر هیجان دارم این انتظار به پایان برسه و

ببینمت و مهمتر از اون هیجان ه اینکه بدونم چه گلی هستی !!

اطرافیان به اسم سینا صدات میکنن و بابا توی وبلاگمون هم نام نامی شما رو

سینا نوشته اما منو شما که از دل ه هم خوب خبر داریم گله مامانی....

و منم چون نمی خوام خیلی دامن بزنم پس موقع صدا کردن اطرافیان عکس العملی نشون نمی دم

اما مامان بگم به دلم افتاده این روزهای آخر که شما آقا سینای گلی!

 به هر حال ان شا الله سلامت باشی

عزیزم چه روزها که آهنگ مورد علاقه ی مامانی رو با هم زمزمه کردیم

و من منتظر با شما بودن

و خوب می دونم که شما هم دوست داری با ما و به خصوص داداشی سروشت باشی

یه چیزی بگم گلم؟؟

می ترسم!

دلهره دارم از زایمان ....

اما خوب سختی این دلهره ها به دیدن ه گل ه روی شما ان شا الله

می ارزد....

 

عزیزم دوستت دارم

و آرزویی جز سلامتت ندارم

منتظرتم : مامانی....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 مهر 91 22:53
سلام عزیزم پسرک من توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر بری و بهش بنام "امیرعلی فروغی" رای بدید http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 مرسسسسسسسسسسی
خاله ی بهراد کوچولو
5 آبان 91 20:25
سلام وبتون خیلی قشنگه خوش حال میشم یه نیم چه نگاهی به وبلاگ نی نی ما بندازین نظر یادتون نره ها