سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

میوه ی عشقمون

چقدر..

1391/9/16 10:27
نویسنده : مریم و سعید
87 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم می گیرد از دو رویی ها

از خنده های الکی

از عشق های آبکی

و از قربان صدقه های تهوع آور!!!

 

وقتی از قلب کسی خبر داری

 و میبینی که چه زشت!! ریا میکنند.

چه زشت می خواهند زیبا جلوه کنند

و چه زشت می خواهند خوب نمایی کنند!!

 

نه دلم نمی خواهد

دلم نمی خواهد این ریا را

این تظاهر را

این دورنگی را

هوا مسموم میشود

و

حالم را بد میکند....

دلم هوای پاک می خواهد

هوایی که بتوان نفس کشید

هوایی که نگاهها با هم حرف بزنند

صادقانه

عاشقانه

آرام....

دلم هوای تازه می خواهد....

یارب مددی...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
13 آذر 91 19:17
وای مامانی جونم نگو که دل منم خونه از دست این ادما متظاهر از خود راضی که کاری جز ریا و فتنه پراکنی ندارند زندگی قشنگتان از این بلاها به دور
مامان آراد(خاطره)
13 آذر 91 19:28
سلام..امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحال میشیم اگه به آدرسی که پایین براتون گذاشتیم و به آراد که کدش 007 هستش یه رای بدین... ممنون.. http://ninimod.niniweblog.com/
بابای ملیسا
13 آذر 91 19:40
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .