سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

میوه ی عشقمون

سینا نوشت!

1391/3/21 9:14
نویسنده : مریم و سعید
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان

خوبی عزیزم؟؟

امروز از صبح بی خواب بودم دیشب ساعت 4 صبح خوابم برد

و امروز از صبح زود بی خواب بودم

قربونت برم مامان خیلی دوست داشتم ....

اما نه دیگه به قول ه خالت نباید به زبون هم بیارم و تنها کاری که انجام می دم باید شکر خدا باشه

الهی شکر...

سینا ی مامان دیشب توی سونو گرافی من دیدمت

الهی فدات بشم با اون دستهای کوچولوت

دستهاتو به عادت ه بابایی روی صورتت می کشیدی و ما کلی ذوقتو کردیم

عزیزم ندیده دل تنگتم

سینا جون برات اعتراف کنم که من تلاش خودم رو تا اونجا که می تونستم برای

رسیدن به خواسته ام کردم

اما خب قسمت نبود

و الهی تو سلامت باشی و شاد و خوب..

دوستت دارم عزیزم

قربانت :مامانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

saeed
23 خرداد 91 11:07