سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

میوه ی عشقمون

سروش نوشت ...تنبیه با اعمال نظر!

1391/4/25 22:33
نویسنده : مریم و سعید
92 بازدید
اشتراک گذاری

برات یه تنبیه کوچولو در نظر گزفتم

به خاطر انجام کاری

به مدت یک روز از کار با کامپیوتر محروم شدی ..


- مامان حالا یه کم نظرتو عوض کن.

یعنی چی؟

- یعنی به جای نیم ساعت من ربع ساعت کا رکنم ( آخه نیم ساعت صبح و نیم ساعت عصر کار می کنی.)

نه! نمی شه  مامان

- خب منو هیچ وقت نبر خونه ی مامان جون.

نه!

- منو هیچ وقت نبر خونه ی سمیرا

نه!

- از صبح تا شب همه ی کازهای خونه رو من انجام بدم حتی غذا

خندم میگیره ..مگه بلدی؟چی می پزی؟؟

- اسپاگتی! (خارجی بودنت منو کشته ..قربونت برم )

می ری ار کمد یه بسته ماکارانی میاری..

نه عزیزم نمیشه !


- کاش من اصلا مامان نداشتم ..

من!  چرا؟؟

- که هر کاری دوست داشتم انجام بدم ...

من به خاطر خودت میگم عزیزم این چیزارو

سروش ..من ناراحت شدم ..واقعا نظرت اینه ؟؟

می پره می بوستم ..نه مامان عاشقتم!!!!!!!!!


دلم پره نور میشه ....ممنونم خدا جون!


- من تا ساعت 10 شب صبر می کنم....






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
25 تیر 91 22:47
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.