سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

میوه ی عشقمون

خدایا به سلامت دارش....

1391/9/16 10:25
نویسنده : مریم و سعید
85 بازدید
اشتراک گذاری

من به تو افتخار میکنم

وقتی که از نزدیک میبینم چطور به خاطر رضایت دیگران

و خوشایند آنها

از حقت میگذری

و جوانمردانه می گویی

می خواهم خوشحال باشند ....

 

دلم از شوق میلرزد

بیشتر دوستت دارم

وقتی سعی داری شادی ات

را با دیگران  تقسیم می کنی....

 

خداوند شانه هایت را استوار

و سایه ات را مستدام  بدارد

مرد من.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
14 آذر 91 1:41
سلام عزیزم اگر امکان داره به ابوالفضل من با کد0045 در مسابقه رای بدین تا 5شنبه بیشتر وقت نداریم دلم نمیخواست خودمو درگیر رای گیری کنم ولی گفتم یه بارش خالی از لطف نیست باید آدرس زیر و باز کنید و می تونید به دو نفر رای بدین خوشحالم می کنید http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
ثریا
15 آذر 91 10:21
سلام عزیزم دلم خوبی ؟ مرسی که همیشه میای وبلاگم و با مهر و محبتت به نوشته هام بهم لطف میکنی ... همیشه دوست دارم بیام اینجا ... تو واقعا دوست خوب منی ... تا حالا تو نت دوست به این خوبی نداشتم که حس کنم واقعا خواهرمه ... مواطب فرشته کوچولوهات باش عزیزم ... دوستت دارم