سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

میوه ی عشقمون

سروش نوشت ..تکنولوژی.

1391/3/1 9:42
نویسنده : مریم و سعید
494 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونش برم توی تکنولوژی روز از من و باباش جلو افتاده 

وقتی من دارم با سیستم کار می کنم 

میاد کنارم و میگه مامان لازم نیست با ماوس کل صفحه رو بیای پایین 

ببین با این دکمه ه راحت تره!(دکمه کلیک چپ ماوس روی صفحه کلید لپ تاب)

کلی ذوقشو میکنم اما نشون نمی دم آنچنان که مشتاق و علاقمند کار با سیستم باشه 

البته بیش از این!

 

سعید داره تلویریون می بینه 

تصویر به هم میریزه  یهو زوم میشه 

بابایی سروش بیا ببین چی شد؟؟

خنده من میخندم !

سروش میاد درستش میکنه 

هردو ذوقشو میکنیم و خدارو شکر 

که پسرمون داره بزرگ میشه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
16 اسفند 91 13:07
آفرین به این پسر توانمند