سینا  سینا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

میوه ی عشقمون

نی نی نوشت ...

1391/6/31 11:40
نویسنده : مریم و سعید
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

شما چطوری  گلم؟؟

چند روز پیش رفتم چکاب و دکتر گفت شما خیلی عجله داری واسه به دنیا امدن و کلی ذوقتو کردم

که این  همه شیطونی ..

شما از ٧ ماهگی برگشتی و آماده ی به دنیا امدن بودی اما تا الان صبر کردی پس معلومه که عزیزم خیلی منطقی و فهمیده است ماچ...

عزیز مامان هیچ کس نمی تونه باور کنه  این روزهایی که توی همه چیز بشر دست برده و سعی در تعیین تکلیف برا خودش داره من هنوز شفاف و روشن نمی دونم شما چه گلی هستی..

اما مهم نیست ..مهم اینه که تو می دونی و من ..

عزیزم بهت قول می دم که شما هر گلی باشی چه یه خانوم دختر ناز و چه یه آقا پسر گل هیچ تفاوتی برام نداره ..و عزیزی

می دونی گل ه مامان شاید خواستم لحظه ی به دنیا آمدنت  برام بهترین خاطره ی زندگیم باشه وقتی شما رو میارند ان شا الله و میگن این هم دخترت یا پسرت !! من اون لحظه رو هیچ وقت فراموش نخواهم کرد ...مطمئن باش...

چون شما آخرین بچه ی خانواده ی کوچک ما هستی و دوست داشتم خودم رو از این لذت محروم کنم ...

وقتی که شما توی وجودم می گردی و من پر از شوق حضورت میشم دیگه به این فکر نمی کنم ..فقط به سلامت و بودنت کنارم فکر میکنم ...

مامانی دوستت دارم ..و از این به بعد هر وقت بیایی خوش آمدی و قدمت گلبارون ..

و ممنونم از فهمیدگی و صبوریت و اینکه به حرفهای مامان گوش کردی گلم ماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)